מעקה אלומיניום – הגנה מושלמת לילד שלך

מעקה אלומיניום

זוגות צעירים רבים רוכשים או שוכרים בתים בהם ישנה מרפסת פתוחה. עם תכנון המשפחה והכניסה הראשונה להריון, צריך כבר להתחיל לתכנן את מעקה אלומיניום למרפסתהבית, כך שיתאים לקבל את פניו של עולל קטן שמתווסף למשפחה. אחד הדברים הראשונים שכל זוג צעיר צריך לבצע הוא הוספת מעקה אלומיניום כהגבהה למעקה הקיים במרפסת, ובכך להבטיח את בטיחותו של הפעוט.

 

הסכנה שבמרפסת

על חשיבות מעקות הבטיחות במרפסות פתוחות אין ויכוח, וכולם מודעים לסכנה הטמונה במרפסות כשמדובר בתינוקות וילדים קטנים. מרגע שהפעוט מצליח לטפס ועד לגיל בו הוא מסוגל להפעיל שיקול דעת – לרוב בכיתות ב'-ג', למרפסת יש סכנה גדולה ביותר עבורו. גם אם אנחנו בטוחים שהצלחנו להסביר לילדינו בן ה- 5 את הסכנה הגדולה הקיימת בטיפוס על מעקה המרפסת, עדין ברגע של קונדסות ושובבות הוא עלול לנסות להוכיח לעצמו ולכם שהוא מסוגל לטפס על המעקה מבלי ליפול. הבעיה מורכבת ומסוכנת הרבה יותר כשמדובר בקומות הגבוהות.

 

למנוע מראש את הכאב

לצערינו, לא מעט מקרים של נפילת ילדים ממרפסות כבר קרו בארץ וברחבי העולם כולו. ואפילו שיר ידוע ברמה בינלאומית נכתב כתוצאה מנפילת פעוט בן 4 אל מותו, ממרפסת בית בבניין רב קומות בניו יורק. הזמר והיוצר האמריקאי אריק קלפטון הוא אביו של הילד, ששכל כך את בנו, ויצר את השיר האהוב והעצוב כל כך Tears in Heaven – דמעות בגן עדן לזכרו של בנו. השיר מתאר את אבלו של ההורה ומבטא כאב גדול, והוא מהווה תזכורת כואבת לכולנו, שאסונות כאלה בהחלט יכולים לקרות לכל אחד.

 

מעקה אלומיניום לשמירה על ילדינו

תפקידינו כהורים הוא למנוע אסונות מסוג זה, ולעשות ככל שביכולתינו כדי להגן על ילדינו ולשמור על בטחונם.  מעקה אלומיניום כתוספת והגבהה למעקה מרפסת קיים, יכול בקלות לשמש את ההגנה הזו. מעקה אלומיניום של חברת רשת הגנה הינה תוספת של מסגרת עשויה אלומיניום על המעקה ולאורכה מתוחים כבלי נירוסטה, המונעים טיפוס מסוכן ונפילות. תוספת זו אינה פוגעת במראה הויזואלי של המרפסת ומאפשרת זרימת אויר חופשית. פתרון יחודי זה מבטיח להורים ראש שקט וילדים בטוחים. גם אם ילדיכם עדין לא הגיע לרגע בו הוא מצליח לטפס, הקדימו אותו והתקינו את ההגבהה.

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת