סורגים לבית – כל הטיפים לפני הרכישה

מעקה בטיחות

סורגים לבית – מידע מקיף

רכישת סורגים מעוצבים לבית הינה אחת המשימות שמרביתנו נדרשים להתמודד עימה, הן בהיבט הבטיחותי והרצון למנוע נפילה מגובה בעיקר במשפחות עם 2_1394436472ילדים, והן בהיבט של הגנה מפני פורצים וחדירת גורמים בעלי כוונות זדון.

במהלך רכישת הסורגים חשוב להקפיד על מספר פרמטרים חשובים כגון סוג חומר הגלם ממנו מורכב הסורג, עמידותו של חומר הגלם בפני קורוזיה והאחריות שמספקת החברה עבור המוצר. קיים כמובן גם ההיבט האסתטי, אך אין לייחס אליו את השיקול המרכזי במהלך בחירת הסורגים, אלא להתמקד במטרות שלשמן הם מותקנים.

רכישת סורגים לבית בהתאם למטרות שלשמן הם נועדו

המרכיבים המהותיים שעליהם חובה לשים את הדעת בעת רכישת סורגים לבית הם חומר הגלם ממנו הם עשויים וטכניקת ההגנה שלהם. באופן כללי חשוב לדעת כי קיימים מספר פרמטרים המשפיעים משמעותית על עמידות הסורגים.

סורג שנועד למנוע פריצות מחויב בעובי מינימאלי של 12 מ"מ על מנת למלא את היעדים שלשמם הוא נועד, ובמידה והוא אמור לשמש כאמצעי הגנה על קומות נמוכות, אזי מומלץ שסורג יהיה אף עבה יותר.

יחד עם זאת, בנסיבות בהם הסורגים לילדים משמשים למניעת נפילות מגובה, ניתן להשתמש בסורגים דקים הרבה יותר, תוך התמקדות ביכולת ההעמסה הסטטית שלהם והמרווחים בין המוטות. חשוב לדעת שכשמדובר בסורגים שנועדו למנוע נפילה של ילדים יש להקפיד כי המרווחים שבין המוטות יהיו נמוכים מ-10 ס"מ על מנת למנוע מילדים את האפשרות של חדירת הראש דרכם.

רשת הגנה – פתרונות הגנה מתקדמים לבית

אחת החברות המובילות בתחום היא חברת רשת הגנה המספקת מעטפת של פתרונות מתקדמים בענף הבנייה. אחד ממוצרי הבית החדשניים של החברה הוא סורגים למרפסת מדגם רשת הגנה המספקים הגנה כפולה לבית: מניעת נפילתם של ילדים מגובה ומניעת חדירה של יתושים וחרקים שונים.

רשת ההגנה מתחברת אל כל סוגי תריסי הגלילה, הן החשמליים והן הידניים, ומופעלת באופן אוטומטי עם פתיחתו של התריס. במצבי חירום של שריפה קיימת אפשרות לשחרר את המיגון ללא כל מאמץ ותוך פרק זמן של שניות בודדות. רשת ההגנה עומדת בהעמסה סטטית של מעל ל- 100 ק"ג מבלי שיגרם למערכת כל נזק, ואף בעומסים כפולים כשהנזקים שנגרמים בשל כך ניתנים לתיקון.

הפיתרון החדשני מבית רשת ההגנה מעניק שתי הגנות במוצר משתלם אחד.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו – הגבהת מעקה – למה זה כל כך חשוב?

בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת