הגבהת מעקה מרפסת – לטובת הבטיחות של כולם

מעקות בטיחות למרפסת

כשמעקה המרפסת אינו גבוה דיו, הבילוי במרפסת נמנע, וחבל. הגבהת מעקה מרפסת אינה מסובכת כפי שנדמה, אינה יקרה בהכרח, ויכולה לפתור את 3כל בעיות הבטיחות תוך רגע, בלי לוותר על האוויר או הנוף. מרפסת הבית אמורה להיות מקור של הנאה ותענוג לכל בני הבית. מעין יציאה החוצה, לאוויר הפתוח, גם כשלא יוצאים מהבית. אך בבתים רבים, בעיקר בתים שיש בהם ילדים קטנים, הדיירים אינם זוכים להינות מהמרפסת כיוון שהמעקה אינו גבוה מספיק. מנהלי חברת רשת הגנה מסבירי על המוצר הייחודי והחדשני שפיתחו להגבהת מעקה המרפסת.

הסכנה

הסכנה במרפסת בה המעקה אינו גבוה דיו ברורה לכולם. גובה המעקות אמנם נקבע בחוק על מינימום בטיחותי מסוים, אך הורים רבים חשים כי זה אינו מספיק. הילדים הצעירים עלולים לטפס, לשחק ולאבד שיווי משקל, ועוד. חשוב לציין כי גם מבוגרים עלולים לאבד לרגע את שיווי המשקל מסיבות שונות ולמעוד מעבר למעקה. אז מה עושים?

הגבהת מעקה מרפסת

הגבהת מעקה מרפסת אפשרית בכל מרפסת עבור כל מעקה. בדרך כלל, ההצעות המאפשרות להגביה את המעקה כוללות פתרונות קבע כעורים, כמו הגבהת ברזל על מעקה בטון או הוספת גובה לבטון, לדוגמא. מכיוון שמדובר בהגבהה של גדר קיימת, החיבורים בדרך כלל מכערים את המעקה. בין אם מדובר בריתוכים של הברזל למעקה הקיים או בכל צורת חיבור אחרת, זה לעולם לא יראה יפה ואלגנטי כמו המעקה המקורי. בנוסף, החיבור הוא קבוע. כלומר, אם נרצה להוריד אותו, נצטרך להרוס את המעקה ולבנות אותו מחדש. הרבה כסף, הרבה עבודה וטרחה. אז מה עושים?

הגבהת מעקה מרפסת פריקה

חברת רשת הגנה פיתחה מוצר ייחודי וחדשני, המאפשר להגביה את מעקה המרפסת ללא חסימת האוויר או הנוף, וללא טרחה. חיבור הגבהת מעקה מרפסת של רשת הגנה נעשה בעזרת מסגרת אלומיניום קשיחה, שבתוכה מועברות רצועות אופקיות של כבלי נירוסטה. הכבלים אינם מאפשרים אף לילד קטן לעבור ביניהם, אינם מאפשרים טיפוס וכו'. המרווחים בין הכבלים לא עולים על 10 ס"מ, כקבוע בחוק. הגבהת המעקה מחוברת בצורה בטיחותית מלאה וחזקה, אך ברגע שמעוניינים להסירה ניתן לעשות זאת בקלות, ללא צורך לקרוא לאנשי מקצוע. הגבהת מעקה פריקה – זה מה שעושים.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל – הבלוג שלנו.  

בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת